środa, 27 grudnia 2017

Moja kolekcja chokerów


Hej kochani ! 
Moim ulubionym typem naszyjników są właśnie chokery, czy też inaczej zwane dusikami. Praktycznie rzecz biorąc moja kolekcja naszyjników składa się prawie tylko z nich. Uwielbiam je za to, że jest ich do wyboru naprawdę mnóstwo - tysiące kolorów i wzorów, a wszystko to naprawdę tanio. 





3. aukcja zakończona


Stwierdziłam, iż opisywanie każdego z nich nie ma najmniejszego sensu, gdyż każdy z was widzi bardzo dobrze ich kształt, kolor i inne cechy. Nie są to wszystkie naszyjniki wchodzące w skład mojej kolekcji, gdyż resztę przedstawię wam w innej notce. 

Dokładniejszy ich opis znajdziecie na moim kanale na YouTube. 



Koniecznie dajcie znać, który dusik najbardziej przypadł wam do gustu ? 




4 komentarze :

  1. Ja bardzo lubię chokery i sama mam ich wiele ;) Kiedyś je pokazywałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten z czerwonymi kwiatkami i ten czarny ze srebrnymi kuleczkami najbardziej mi się podobają. Naprawdę śliczne. Muszę przyznać że fajną masz pasje. Pozdrawiam serdecznie

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam Twój zachwyt nad chokerami :) Ten ostatni z gwiazdkami jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.