sobota, 14 października 2017

#Aliexpress haul cz.11

Jedenasty z kolei, jeden z moich ulubionych typów postów, czyli haul z Aliexpress.com - internetowego, chińskiego sklepu, gdzie znajdziecie praktycznie wszystko, co tylko będziecie chcieli kupić. Jak zawsze przedstawię tylko kilka produktów z mojego zamówienia, gdyż zbyt duża ich ilość mogłaby was nieco zanudzić. 


Najwięcej rzeczy w tej notce stanowi biżuteria, a więc zacznę i od niej. Zauważywszy na Aliexpress.com ten przedziwny pierścionek, który możecie zobaczyć poniżej, stwierdziłam, że jest na tyle oryginalny, iż muszę go mieć. Kosztował niewiele ponad złotówkę, więc ani chwili nie zastanawiałam się nad dokonaniem zakupu. Jednakże, ku mojemu zdziwieniu jest on naprawdę duży i niestety nie mogę go nosić. Ześlizguje się z moich palców lub "oko" przekręca się w dół. Jego wykonanie jest bardzo średnie, lecz niczego wielkiego, co do jakości przy takiej cenie spodziewać się nie możemy. Myślę więc, że jeżeli nie macie bardzo szczupłych palców i lubicie taką dziwną biżuterię, to za tę cenę warto go zakupić.




Kolejnym produktem z tego zamówienia są również pierścionki, ale tym razem kilka z jednego zestawu. Zamówiłam je z czystej ciekawości, gdyż na zdjęciu poglądowym aukcji wyglądały naprawdę zjawiskowo. Oczywiście domyślałam się, że za 2,50 zł rzeczywistość okaże się inna, ale mimo wszystko byłam ciekawa, jak będą się prezentować na żywo. Ich jakość jest ... no szczerze, to naprawdę słaba. Plastik jest nierówno ścięty, co zniekształca pierścionki, a dodatkowo miejscami nie do końca pomalowany. Rozmiarowo większość z nich jest dla mnie dobra, lecz przy dłuższym noszeniu często zsuwają mi się z palców. Tak, jak myślałam - ich urok prysł zaraz po przymiarce. Jeżeli lubicie pierścionki "na jedno wyjście", to myślę, że te będą wam odpowiadać. Nie polecam ich natomiast osobom, które nie lubią tzw. badziewia. 




Nie odchodząc jeszcze od biżuterii, zamówiłam naszyjnik zrobiony z "oczu", specjalnie nawiązując tym do pierścionka. Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona jego jakością. Wykonany został bardzo dobrze i praktycznie nie mogę się do niczego przyczepić. Zapłaciłam za niego jedyne i niecałe trzy złote, więc bardzo niewiele. Naszyjnik jest równie dziwaczny, co jego "bliski krewniak" - pierścionek, ale dokładnie taki, jak lubię ja, czyli specyficzny i unikatowy. Nie jest bardzo długi, gdyż u mnie "oczęta" idealnie zatrzymują się na linii obojczyka. Polecam go wszystkim miłośnikom takich nietypowych perełek. 

Niestety aukcja została zakończona ... 



Być może nie powinnam pokazywać takich rzeczy, gdyż niektórzy uważają bieliznę za coś obrzydliwego lub zawstydzającego, lecz według mnie majtki, to zawsze tylko majtki. Normalna rzecz, która towarzyszy nam całe życie, codziennie. Zawsze chciałam kupić je na Aliexpress.com, znów z czystej ciekawości, co do ich jakości, rozmiaru itp. Wybrałam oczywiście największy rozmiar, jaki tylko się dało, bo trzeba tutaj pamiętać, iż Chińczycy mają o wiele mniejsze dupki niż my, Europejczycy. Padło na rozmiar 42/44, który i tak okazał się być dla mnie bardzo dopasowany. Ich jakość jest bardzo średnia, a po dłuższym czasie noszenia, w koronce porobiły się dziurki. Samo ich zszycie nie jest również mocne, a wręcz z czasem po prostu się pruje. Jednakże, czego spodziewać się po majtkach za niecałe trzy złote... Jeżeli nie zależy wam na wysokiej jakości bieliźnie i lubicie na niej oszczędzać, to z pewnością wam one przypasują. Pamiętajcie jednak, by zawsze brać największy rozmiar, jaki dostępny jest na aukcji! 



Ostatnią już rzeczą jest bardzo ciekawy i według mnie śliczny bidon, do złudzenia przypominający butelkę, zakręcaną na kapselek. Jego jakość jest naprawdę w porządku. Nie przecieka, wieczko nie odkręca się. Myślę, że idealnie nada się do trzymania w nim wody, w upalne dni. Kupiłam go właśnie ze względu na nietypowy kształt i duży wybór ślicznych kolorów, dostępnych na aukcji. Kosztował mnie także jedyne 7 zł, więc nie była to jakaś wygórowana cena. 




Która rzecz z tej notki spodobała się wam najbardziej ? 





Zapraszam was także na poprzednie posty z tej serii:

2 komentarze :

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.